Tejn Borgerforening

Tejn Borgerforening varetager lokalområdets interesser. Foreningen afvikler forskellige arrangementer, som styrker sammenholdet i Tejn og støtter lokalområdets aktive foreninger. Foreningen driver

Vi har også en velkomstkomité, som kommer ud til ny-tilflyttere i Tejn, som bliver budt velkommen og modtager en velkomstfolder med oplysninger om aktiviteter i lokalområdet.

Mere om formål, bestyrelse, generalforsamling osv.

Sådan bliver du medlem eller fornyr dit medlemskab:
Årskontingentet er 100 kr pr. husstand, som betales i februar til vores konto i Danske Bank, reg. nr. 1551 konto nr. 6112218, med Mobile-Pay til nr 61241 (kun fem cifre) eller kontant til kassereren eller formanden, se her. Husk at angive navn og adresse!

Husk, at du skal bruge kvitteringen, hvis du ønsker stemmeret på generalforsamlingen. Det vil være muligt at betale kontingent umiddelbart før generalforsamlingen.

TejnestiftenTejnestiften

Et af de tiltag, som er med til at samle tejneboene er bladet Tejnestiften, som udkommer fire gange om året.

Find Tejnestiften her!

27.8.2022 Tejn Borgerforening, c/o Brita Hansen, Lærkeløkken 6, tlf. 61 28 16 70.  E-mail Webmaster