Arrangementer i Tejn Borgerforening

Tejn Borgerforening afvikler gennem året forskellige aktiviteter, som har til formål at styrke fællesskabet i Tejn og gerne samtidig underholde, oplyse og aktivere borgerne. Nogle er fast tilbagevendende, såsom stensamling på Tejnepynten, sankthansbål, fællesspisning, juletræ, kåring af årets julehus, vedligeholdelse af medborgerhuset osv. andre er måske nok tilbagevendende men alligevel forskellige, fx søndagsmatiné, foredrag osv.

Arrangementer bliver om muligt forhåndsomtalt i Tejnestiften. Hvis der er noget at fortælle bagefter, fx hvis vi har nogle fotografier derfra, kommer det på under de enkelte overskrifter.

Vi håber, du selv vil bidrage med tekst, billeder og links, der er relevante for de forskellige aktiviteter og arrangementer - også gerne ting, der ikke er nævnt her - endnu.

Tejn Borgerforenings mere officielle møder, generalforsamlinger og den slags kan du læse om her.

11.4.2022 Tejn Borgerforening, c/o Brita Hansen, Lærkeløkken 6, tlf. 61 28 16 70.  E-mail Webmaster