Arrangementer i Tejn Borgerforening

Tejn Borgerforening afvikler gennem året forskellige aktiviteter, som har til formål at styrke fællesskabet i Tejn og gerne samtidig underholde, oplyse og aktivere borgerne. Nogle er fast tilbagevendende, såsom stensamling på Tejnepynten, sankthansbål, juletræ, vedligeholdelse af medborgerhuset, arbejdsmøder i lokalarkivet osv.; andre er måske nok tilbagevendende men alligevel forskellige, fx søndagsmatiné, foredrag, lokalhistoriske billedaftener osv.

Arrangementer bliver om muligt forhåndsomtalt i Tejnestiften. Links i menuen til venstre og i vores arrangementskalender fører til omtaler, hvor du kan læse mere. Hvis der er noget at fortælle bagefter, fx hvis vi har nogle fotografier derfra, kommer det også på under de enkelte overskrifter.

Vi håber, du selv vil bidrage med tekst, billeder og links, der er relevante for de forskellige aktiviteter og arrangementer - også gerne ting, der ikke er nævnt her - endnu.

Tejn Borgerforenings mere officielle møder, generalforsamlinger og den slags kan du læse om her.

Under menupunktet 'Andre' finder du aktiviteter i lokalområdet, der ikke er i regi af Tejn Borgerforening, i det omfang vi har kendskab til dem. Husk at meddele dit eget arrangement eller arrangementer, du synes skal omtales her på sitet. Så kommer det med der og i vores arrangementskalender.

6.6.2017 Tejn Borgerforening, c/o Brita Hansen, Lærkeløkken 6, tlf. 56 48 16 70.  E-mail Webmaster