Skt. Hans i Tejn 2018

Bålet tændes lidt før kl. 21.00 på Tejnepynten

Men aftenen starter længe før det! Se her:

PROGRAM
Bemærk: Mindre ændringer kan forekomme.

Børnenes Skt. Hans

Kl. 17.00. Børneleg, skattejagt med opgaver. Hoppeborg.

Kl. 18.45. Børnebål med heks fra Tejn Børnehus. Sang, snobrød, pandekager og popcorn.

Se plakaten her!

Fælles grillmad

Kl. 18.00 vil grillerne være tændt. Medbring grill-maden, så vi kan hygge os sammen inden bålet.

Skt. Hans aften

Kl. 20.30 starter fakkeltoget fra P-pladsen ved Østersøparken (gartnerigrunden) på Havnevej, anført af et norsk skolemusikkorps.

Heksen sendes til Bloksbjerg.

Kl. 21.00 synger en kvartet med 3 pensionerede og en aktiv operasanger fra Det kongelige Operakor et par danske sange de synger derefter for på Midsommervisen

Derefter båltale ved Jacob Lund, Socialdemokratiet.

På pladsen vil der være muligheder for at købe bl.a. kaffe og kage, vin, øl og vand.

Arrangør: Tejn Borgerforening.

VED TIL BÅLET PÅ TEJNEPYNTEN

Der er opsat markeringsbånd, hvor man er meget velkommen til at lægge materiale til vores Skt. Hans bål.

Det skal være tørt og godt bålkvas – ikke grønne grene og store skryner. Vi håber, I vil hjælpe til med at lægge det op til et bål og blive indenfor markeringen.

21.6.2018 Tejn Borgerforening, c/o Brita Hansen, Lærkeløkken 6, tlf. 61 28 16 70.  E-mail Webmaster