Vildmarksbad og sauna på Tejn havn

Udendørs badefaciliteter på havnen

OBS OBS Fyrmestre søges - HASTER - se længere nede!

Tejn havns frilufts-"badeafdeling" er placeret på den nye jollehavn ved indløbet til Tejn havn. og omfatter vildmarksbad med en flot udsigt op langs kysten til Allinge, sauna, omklædningshus og bordgrill. Der er også en trappe fra den yderste ende af jollebroen ned i Østersøen, og i det inderste hjørne af havnen, lige nedenfor vildmarksbadet, er der en lille strand.

Bad osv. er specielt tiltænkt gæstende lystsejlere og andre af havnens brugere men alle er velkomne, og de lokale bruger det også meget.

Se videoen i stort format.

Bad og sauna skal bookes i forvejen, så der kan være tændt op, og benyttelse koster også lidt til brænde og vedligeholdelse:

Booking:

For tiden desværre ikke muligt at booke/Zur Zeit leider nicht möglich - Feuermeister/Bademeister gesucht.

Priser/Charges/Gebühren:

• For hele vildmarksbadet/bath/Bad opvarmet til aftalt tid: 100,- DKK.
  • For saunaen ditto opvarmet: 50,- DKK.

Fyrmestre søges

Der skal

• fyres op
  • modtages bestilling og betaling, som skrives på eget regnskabsark + det i skuret
  • afregnes til kassereren hver måned ifølge regnskab.

I er selvfølgelig flere/mange om det, så jobbet er overkommeligt; men til gengæld er man nødt til at koordinere med de andre.

Du/I får selvfølgeligt et kursus.

Så fat telefonen og ring til Brita Hansen på 56 48 16 70.

Vildmarksbad og sauna blev indviet 1. februar 2015. Læs om det her. Badefaciliteterne er blevet til for midler bevilget af LAG Bornholm til etablering af flere/bedre faciliteter for havnens brugere.

Billede af stranden i den nye jollehavn Billede af stranden i den nye jollehavn

Videofilm: Nordfilm-Bornholm v. Preben Carlsen

22.10.2016 Tejn Borgerforening, c/o Brita Hansen, Lærkeløkken 6, tlf. 56 48 16 70.  E-mail Webmaster