Indvielse af vildmarksbad og sauna

Søndag, den 1. februar 2015 blev det nye vildmarksbad og sauna afprøvet for første gang, da de nye faciliteter, der også omfatter omklædningshus og bordgrill blev indviet.

Der var fyret op, så vi var klar kl. 14.00, hvor der var en lille officiel åbning med tale af Tejn Borgerforenings formand, Brita Hansen, der klippede snoren. Jollehavn og badefaciliteter er blevet til for midler bevilget af LAG Bornholm til etablering af flere/bedre faciliteter for havnens brugere. Læs Rytterknægtens reportage.

Efter indvielsen var der kaffe osv. med lækre kager til.

Overraskende mange havde taget badetøjet med og fik afprøvet "tønderne"! Nogle hoppede også direkte i Østersøen fra lejderen for enden af jollebroen.

Se plakaten om indvielsen her!

Billederne viser fra oven

• Formanden indvier faciliteterne
  • Adskillige var omklædt, klar til at tage bad, sauna og havnebad i brug, så snart formanden havde klippet snoren
  • Selvom der var dejligt opvarmet vand i vildmarksbadet, var der også flere, der skulle prøve lejderen direkte ned i Østersøens kolde vand
  • Nogle ville hellere stimle sammen ved en varm kop kaffe med brød
  • Denne kage kunne absolut anbefales.

22.7.2015 Tejn Borgerforening, c/o Brita Hansen, Lærkeløkken 6, tlf. 56 48 16 70.  E-mail Webmaster